نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنتونن آرتو سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • آ یین بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]

ا

  • اتللو بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 36-23]
  • استعمار تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 22-5]
  • انیمیشن بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • ایران چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 113-101]

ب

  • بازیگری بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • باستان شناسی سینمای مستند باستان شناختی ایران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 99-83]
  • بومی گرایی مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

پ

  • پادشاهی خانه بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
  • پدیدارشناسی سینما رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • پدیدارشناسی - هرمنوتیک رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • پساساختارگرایی وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 68-55]

ت

  • تئاتر بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • ترجمه بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 36-23]
  • تصنیف به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]
  • تمایز فرهنگی مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

خ

  • خط داستانی ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]
  • خوانش لکانی خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
  • خیلی دور خیلی نزد کی مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

د

  • دکنستراکسیون سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • دورة صفوی جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 132-115]

ر

  • رنگ خدا مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]
  • روایت شبکه ای فیلم ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]
  • روایت فیلم ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]

ز

  • زمان روایت ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]
  • زنان نمایشگر بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
  • زندگی و دیگر هیچ مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

ژ

  • ژاک دریدا سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • ژاک لاکان تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 22-5]

س

  • ساختار زمانی نو ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]
  • ساموئل بکت سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • سینما بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • سینمای آنالوگ وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 68-55]
  • سینمای دیجیتال وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 68-55]
  • سینمای مستند سینمای مستند باستان شناختی ایران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 99-83]
  • سینمای معناگرای ایران مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

ش

  • شر قشناسی مطالعه تطبیقی «سینمای معناگرای ایران » از دو منظر: بومی گرایی و شرق شناسی (با رویکردی به فیلمهای: “زندگی و دیگر هیچ“؛ “رنگ خدا“؛ و “خیلی دور، خیلی نزدیک“) [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 34-19]

ط

  • طقطوقه به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]
  • طنز تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 22-5]

ع

  • عالم رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • عرفان اسلامی چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 113-101]
  • عوامل تولید بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]

ف

  • فرهنگ بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
  • فرهنگ بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 36-23]
  • فلسفه سینما رهیافتی پدیدارشناختی - هرمنوتیک نسبت به سینما [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 62-47]
  • فلسفه و تئاتر سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • فیلم انیمیشن بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • فیلم زنده بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • فیلم ساحره خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
  • فیلم مستند باستان شناختی سینمای مستند باستان شناختی ایران [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 99-83]

ک

  • کاراکتر بررسی دوازده اصل بازیگری در انیمیشن [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 99-81]
  • کارگردانی بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • کمدی تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 22-5]
  • کمیجان بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]

ل

  • لهجة فردی بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 36-23]

م

  • مراحل تولید بررسی و تحلیل تطبیقی شاخص های تأثیرگذار بر مدیریت تولید فیلم انیمیشن و فیلم زنده )از منظر کارگردانی( [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 118-99]
  • مزومیوزیک به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]
  • معانی ضمنی خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
  • مفاهیم لکانی خوانش فیلم “ ساحره“ از منظر مباحث لکان [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 46-35]
  • موسیقی جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 132-115]
  • موسیقی اصیل چگونگی بیان مضامین عرفان اسلامی در موسیقی اصیل ایرانی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 113-101]
  • موسیقی تصویر قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]
  • موسیقی کلاسیک به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]
  • موسیقی مردم پسند به سوی نظریه ای تازه دربارة موسیقی مردم پسند [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 132-119]

ن

  • نشانه شناسی وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 68-55]
  • نشانه شناسی فرهنگی بررسی تطبیقی دو ترجمة اتللو با رو یکرد نشانه شناسی فرهنگی [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 36-23]
  • نقد و نظریه سکوت یا اجتناب اجرایی دریدا؛ تأملی انتقادی بر فاصلة نظری تئاتر آرتو و بِکت [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 53-37]
  • نقطة دید ساختارهای زمانی نو در سینما، با رو یکرد به روایت شبکه ای فیلم [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 82-69]
  • نگارگری جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 132-115]
  • نمایش بررسی جنبه های نمایشی در آ یینها و رسم های مردم کمیجان ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 17-5]
  • نوازندگان و رقصندگان زن جایگاه بانوان موسیقی دان در دورة صفوی، با نگاهی بر تصاویر نگارگری [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 132-115]

و

  • واقعیت وضعیت واقعیت در گذر از سینمای آنالوگ به دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 68-55]
  • وزیروف تولد تراژدی از روح طنز: هویت و ژانر در نمایشنامه های نجف بیگ وزیرف [دوره 2، شماره 4، 1390، صفحه 22-5]
  • ویدیوکلیپ قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]

ه

  • هنر اسلامی قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]
  • هنر عرفانی قابلیت های هنر اسلامی در موسیقی تصویر در بررسی نمونه ای دو اثر ساخته شده در ایران [دوره 2، شماره 3، 1390، صفحه 80-63]